BRAINJUICE VILKÅR
Her kan du læse om de generelle vilkår for handel med BRAINJUICE.
Vi opfordrer til at du læser dem, inden du gennemfører et køb.
Virksomhedsoplysninger: BRAINJUICE | Maltvej 4-12, 8400 Ebeltoft | CVR: 45373762
Priser og betaling: Personligt medlemskab koster 189,- pr måned. Et virksomhedsabonnement koster 11.700,- pr. halve år. Begge dele betales online via vores betalingsside, og begge ydelser kan opsiges ved at sende en mail til virksomheden via dennes kontaktformular. Priser på ydelser i virksomhedens katalog varierer, og betales online eller ved faktura. Alle priser på hjemmesiden er i danske kroner (DKK), og er inklusiv moms for ydelser til private, mens ydelser til erhvervsdrivende er eksklusiv moms.
Ydelser: De ydelser der bliver solgt fra hjemmesiden er afhængige af brugernes input og valg, hvorfor eventuelle fejl i brugernes input og valg ikke er virksomhedens ansvar. Brugerne kan dog altid få ændret en fejltastning, ved at rette henvendelse til virksomheden.
Databehandling: Kundedata anvendes udelukkende til at facilitere relevante køb. BRAINJUICE videregiver ikke oplysninger til tredjeparter, og al data slettes efter transaktionsophør. BRAINJUICE anvender kun cookies som er teknisk nødvendige , og er derfor undtaget at indhente samtykke omkring cookies.
Ansvar: BRAINJUICE er ansvarlig for medlemmers konceptudvikling, hvilket betyder at organisationen bærer et ansvar for ikke at producere ydelser med indhold af særlig grov eller stødende karakter. BRAINJUICE forbeholder sig retten til at nedlægge veto mod ydelser som undergraver eller modarbejder et frit og demokratisk samfund, samt ydelser som modarbejder neurodiversitet og social bæredygtighed. BRAINJUICE er ansvarlig for at medlemmer føler sig korrekt repræsenteret, og for at sikre medlemmers grundlæggende menneskelige rettigheder når de er ude og afvikle deres koncepter. BRAINJUICE er ansvarlig for al videndeling med andre organisationer via workshops og konsulentydelse, og er derfor ansvarlig for at holde sig ajour med aktuel viden omkring neurodiversitet og neurodivergens.
Klagemuligheder: Det er altid muligt at indsende en klage til BRAINJUICE via vores kontaktformular​. Svar forventes inden for 1-2 hverdage. Som forbruger i Danmark er man omfattet af forbrugerklageloven. I tilfælde af et tvist vil BRAINJUICE altid være indstillet på at imødekomme enhver forbruger med klagepunkter. Skulle dette ikke være en fyldestgørende afslutning, så kan man rette henvendelse til Nævnenes Hus, under området forbrugerklager.
Kontakt: Hvis kunder har spørgsmål, klager eller kommentarer, så kan virksomheden kontaktes på +45 40794332 eller via mail.
Ændringer: Virksomheden kan ensidigt ændre handelsbetingelserne, såfremt dette meldes ud med et halvt års forvarsel, og eksisterende abonnementer beholder deres oprindelige betingelser indtil næste fornyelse.
SALG OG FORRETNING
BRAINJUICE udbyder forskellige oplevelser igennem organisationens såkaldte Brains. Vi investerer i vores kunder via indsatser som eksempelvis læringsforløb, onboarding, kurser, arbejdsmiljø og vidensdeling. Vores råmateriale er de atypiske og innovative sind, der er en del af vores team. Vores produkter er de idéer, superkræfter og eventyr, der udspringer fra disse sind.
​​
Når en af vores medlemmer bliver booket til at eksekvere et koncept, så er organisationen et professionelt agentur i ryggen af vedkommende. På denne måde er man sikret nogle grundlæggende retningslinjer og organisatoriske rettigheder i forbindelse med sit virke, og så bliver det nemt at koncentrere sig om at gøre det man er god til - til glæde for andre.
​​
Alt salg foregår igennem vores hjemmeside, via mail eller via direkte telefonisk kontakt.
Vi har følgende til salg:
- Virksomhedsabonnementer
- Personligt medlemskab
- Ydelser fra vores katalog
- Skræddersyede forløb til erhverv
BETALINGSMULIGHEDER
Det er muligt at betale online, via bookingsystemet på vores hjemmeside.
Vi byder på mange forskellige oplevelser, og priserne afhænger af tid, personale og omfanget af den service der efterspørges.​
KUNDESERVICE
I forbindelse med enhver kundekontakt, er det vigtigt for BRAINJUICE at der er en god og vedvarende kontakt mellem os og den interesserede part, lige fra begyndelsen af en henvendelse, og frem til den sidste transaktion er veloverstået - og gerne efter.
​
Kommunikationen omkring rammer og events, der finder sted før den praktiske afvikling, er med til at forventningsafstemme og sikre at alle parter (Bruger, Brain og Bureau) er tilfredse, og enige om aftalen. Det skaber en sammenhængende oplevelse hos vores kunder, og hjælper os med at sætte et kvalitetsstempel på oplevelserne.
​
BRAINJUICE stiler efter at have et højt serviceniveau. Vi er altid nysgerrige efter at forbedre vores organisation, og derfor er man som kunde også altid velkommen til at komme med ris, ros og forslag til forandringer. Vi er konstant i udvikling og bevægelse, så derfor er alt feedback ikke blot eftertragtet - det er også ganske nødvendigt.
​
Derudover er BRAINJUICE meget fokuseret på også selv at have en god oplevelse, i forbindelse med vores interaktioner med andre mennesker; Vi ønsker at vores kunder skal nyde deres tid med os og vores spændende talenter, men det er også vigtigt at vi selv nyder rejsen. Dette gør vi, når vi mærker at vi er i god kontakt med vores klienter, når vi ser at de har en fantastisk og tankevækkende oplevelse, og når vores talenter nyder deres funktion i forbindelse med deres egne ydelser på platformen.
PRIVATLIV & SIKKERHED
Hos BRAINJUICE er der en informationsklausul på plads, som sikrer at vores kunders data ikke opbevares i længere tid end højest nødvendigt.
Vi sletter løbende alt kundedata på de opgaver/events m.m., som er afholdt, eller som aflyses. Der er ikke behov for personfølsomme oplysninger, så dem vil BRAINJUICE ikke opbevare.
Vi respekterer og værner desuden professionelt om vores talenters privatliv, og prioriterer at alt kontakt foregår igennem os som bureau, samt at aftaler sker igennem vores administration. Dette er med til at sikre korrekt forretningsmæssig kommunikation, og at alt feedback, forslag, idéer m.m. forløber igennem vores etablerede kommunikationskanaler.